Przejdź do stopki

Nabór na stanowisko urzędnicze

Treść

OGŁOSZENIE O NABORZE

Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze

 

1. Miejsce wykonywania pracy:

Urząd Miasta Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19 34-200 Sucha Beskidzka.

2. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
  3. wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i minimum 2-lata pracy w administracji publicznej,
  4. umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji w mowie i piśmie,
  5. znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego,
  6. wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy i umiejętność efektywnego wykorzystania czasu pracy,
  7. umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych.

3. Wymagania dodatkowe:

  1. budowanie dobrych relacji z klientami Urzędu, zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność, terminowość, dyspozycyjność,
  2.  umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
  3. łatwość przekazywania informacji.

4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Zapewnienie sprawnej obsługi i funkcjonowania sekretariatu Burmistrza Miasta,
  2. Organizowanie wyjazdów służbowych i konferencji zgodnie z poleceniami Burmistrza. Prowadzenie rejestru delegacji.
  3. Przedkładanie korespondencji urzędowej redagowanej przez pracowników do podpisu,
  4. Elektroniczna rejestracja korespondencji wpływającej do Urzędu ( epuap, pocztą elektroniczną, drogą pocztową (listownie), osobiście przez interesantów),
  5. Zbieranie i opracowywanie informacji, sprawozdań dla potrzeb Burmistrza Miasta,
  6. Redagowanie pism,
  7. Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji,

8) Prowadzenie rejestru Zarządzeń Burmistrza,

9) Prenumerowanie wydawnictw, czasopism, fachowej literatury,

10) Obsługa urządzeń biurowych,

5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Rodzaj umowy: umowa o pracę.

Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie

Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.

Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )

Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  1. podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
  2. podpisany list motywacyjny,
  3. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
  4. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
  5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe,
  6. ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  7. wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późniejszymi zmianami” i podpisem kandydata.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
  2. pocztą na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka ul Mickiewicza 19,

Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy”.

Składanie dokumentów:

  1. termin składania dokumentów do dnia 22 września 2021 r. do godz. 15:30, liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,
  2. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje:

  1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 31
  2. osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,​

Planowane zatrudnienie od dnia 01 października 2021 r.